Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Rate Thread
Your Grade 1 Linguistic Practice #142279
July 16, 2002 06:52 pm UTC
July 16, 2002 06:52 pm UTC
Joined: Jul 2003
Posts: 3,178
Hamilton
A
Amin Ahmadi Offline OP
Insane Member
Amin Ahmadi  Offline OP
Insane Member
*****
A
Joined: Jul 2003
Posts: 3,178
Hamilton
Ok
my dear students please repeat after me,
try to understand the word and not just say it. Comprehension is very important at a senior level like yours:

"ok now we sing it together"

Teacher: "DYNAPAC is not Mitsubishi OEM"
Class: " Dynapak is no mistumishi OEM"

Teacher:" I call you tomorrow means I call you the day after today"
Class: " I call you tomorrow comes out of some people's ass"

Teacher: " I am selling you a working transmission means the transmission I sell you work with no extra-vagantic noise"
Class: " I am selling you a tranmission means it spins with hand but god warranties the rest"

Teacher: "you can't claim the part you got from CT is made by Mitsubishi"
Little Joe: " Miss Miss, what is CT?"
Teacher:" OH, we have a very deep question here, can anybody answer?"
Mary:"That's where you get camping tent, Wall plug, undercover hanger, bolts and nuts, coke, lunch box, bicycle, and Shower head from. Miss my dad even told me they have 'tires' too sometimes."
Teacher: " EVerybody got it?"
- " Now repeat after me, you can't claim the part you got from CT is made by Mitsubishi"
Class:" You can claim the part you got from CT is made by Mitsumishi and then later say oops"

tacher: "Welldone girls and boys!"

teacher: "Please read the first few pages of your driver's manual tonight for frack's sake."
CLASS DISMISSED

Amin
I M a tru beleever in hour edukashun sistum.

Re: Your Grade 1 Linguistic Practice #142280
July 17, 2002 07:09 am UTC
July 17, 2002 07:09 am UTC
Joined: Apr 2002
Posts: 15,322
Loc: Loc:
Rob Strelecki Offline

morum foderator
Rob Strelecki  Offline

morum foderator
Senior Member, with Far TOO Much Time on Their Hands
*****
Joined: Apr 2002
Posts: 15,322
Loc: Loc:
Können Sie Deutschen lesen? O.K. meine lieben Kursteilnehmer gefallen Wiederholung nach mir, versuchen, das Wort und nicht das gerade Sagen zu verstehen es. Erfassen ist auf einem älteren Niveau wie Ihrem sehr wichtig: "okay jetzt singen wir es zusammen" Lehrer: "DYNAPAC ist nicht Mitsubishi Soem" Kategorie: "Dynapak ist kein mistumishi Soem" Lehrer: " Ich rufe Sie morgen Mittel an, die ich Sie der Tag nach heutigem Tag "Kategorie anrufe: "ich rufe Sie herauskomme morgen aus Esel einiger Leute" an Lehrer: "ich verkaufe Sie Mittel eines Arbeitsgetriebes das Getriebe, das ich Sie Arbeit ohne Extra-vagantic Geräusche" Kategorie verkaufe: "ich verkaufe Sie ein tranmission Mittel, die sie mit Hand- aber Gottgarantien der Rest spinnt" Lehrer: "Sie können nicht das Teil behaupten, das Sie von CT werden gebildet von Mitsubishi" kleiner Joe erhielten: "Fräulein Fräulein, was ist CT?" Lehrer: " OH-, haben wir eine sehr tiefe Frage hier, Dose jede Antwort?" Von Mary:"That's, wo Sie kampierendes Zelt, Anschlußstecker, Innenabdeckung Aufhänger, Schraubbolzen und Nüsse, Koks, Mittagessenkasten, Fahrrad und Duschekopf erhalten. Fräulein mein Vati sogar erklärte mir, daß sie haben ' der Gummireifen zu manchmal." Lehrer: "jeder erhielt sie?" - "wiederholen Sie jetzt nach mir, Sie kann nicht das Teil behaupten, das Sie erhielten von CT werden gebildet von Mitsubishi" Kategorie: " Sie können das Teil behaupten, das Sie von CT werden gebildet durch Mitsumishi und dann neuere Sagen oops "erhielten tacher: "Welldone Mädchen und Jungen!" Lehrer: "lesen Sie bitte die ersten Seiten des Handbuches Ihres Treibers heute abend für Sake des Bumsens." KATEGORIE ENTLASSEN Amin I M ein tru beleever im Stunde edukashun sistum.


1993 Eagle Talon TSi FWD
13.8 @ 106 :::: 14.1 @ 117
Re: Your Grade 1 Linguistic Practice #142281
July 17, 2002 11:57 am UTC
July 17, 2002 11:57 am UTC
Joined: Jul 2003
Posts: 3,178
Hamilton
A
Amin Ahmadi Offline OP
Insane Member
Amin Ahmadi  Offline OP
Insane Member
*****
A
Joined: Jul 2003
Posts: 3,178
Hamilton
Was German right?

I take to the right person to mark!


Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1.1